Spring naar inhoud

Aftellen naar Ecuador

1 juli 2010
Oeps, precies mijn blogje wat verwaarloosd de laatste tijd. Veel valt er niet te melden. Met een nieuwe stapvakantie in aantocht is het lopen wat aan het verminderen en gaan we eens vaker stappen. Intussen enkel een nog veel te warme editie van de Leeuwerikloop gelopen vorige zaterdag, ik liep er de 6km op reserve. Waar ik vorige week op de piste er nog stevig invloog met 8X 500m in 2’09”, 2’00”, 2’02”, 2’03”, 2’07”, 2’08”, 1’47” en 1’43” hield ik het vandaag rustig, er stond een pyramidetraining op het programma, maar ik paste toch wel af en toe een rondje. Veel te warm voor mij. Intussen bereiden we ons dus voor voor de Ecuadorreis, naast wat cultuur worden het 2 3-daagse trekkings in de Andes, waarvan eentje een deel van de incapadtrekking en tussenin een 4-daagse tocht in het Amazonewoud. Deze week dan ook al 2 maal gaan stappen, maandag met Ann op verkenning in Meerdalwoud en gisteren 2u30 gaan wandelen in Dworp, Odeghien, Braine l’Alleud en Halle met een paar mooie natuurplaatjes als resultaat. Zaterdag maak ik kennis met mijn reisgenoten, zondag wandeling met de tofste bende.

From → Lopen

Geef een reactie

Plaats een reactie