Spring naar inhoud

Een mooie dag

28 maart 2009
Neen ik heb het niet over het weer, dat was een beetje wisselvallig , maar toch vind ik het een mooie dag, vandaag precies 9 maanden samen met mijn schatje en weer een heel goed gevoel bij het lopen. Mijn pa had in Joggings en Marathons een jogging in Thuin gezien in het bos. Daar dus maar naartoe, onder een serieuze bui over ons, precies of we tegen een muur reden en eens in Thuin, jawel, ik was er al eens geweest in dat schooltje, een jaar of 3 geleden denk ik. Weinig deelnemers door de concurrentie met de jogging van Walhain (ik weet echt niet wat iedereen ziet in Walhain met al dat beton), Blicquy, de relais van Jurbise en morgen de trail in Gougnies. Een dikke 30 deelnemers op de korte afstand en een half uur later  een kleine 60 op de 11,4km. In de opwarming voelde ik me al goed, geen last van de 5X1000m van donderdag, de eerste kilometers gaan op en af en dan trekken we het bos in met aan kilometer 9 een klim die zeker thuishoord in een trail en jawel hoor daar wist ik het zeker dat ik al eens in Thuin geweest was, want hier was ik al eens opgekropen. Ik eindig als 17de in 51’25”, meer dan 13km/uur, ik ben tevreden. Nadien nog een leuke babbel gedaan met Giovanni, die morgen op de piste een 5000m gaat doen en op de prijsuitreiking nog een fles Crémant d’Alsace gewonnen. De organisatoren verdienen echt beter. I feel happy.

From → Lopen

Geef een reactie

Plaats een reactie