Spring naar inhoud

Pyramidetraining

15 januari 2009
Het winterweer is voorbij en er was weer wat meer volk op de piste dan vorige week, nu ja, minder kon ook niet . Yvan maakte zijn come back op de piste en Willem, David, Piet en Erik keerden terug uit hun winterslaap en jawel ook Johan trok nog eens zijn loopschoenen aan. Deze week pyramidetaining 400 – 800 – 1200 – 800 – 400 en dat in 1’37”/3’21”/5’03”/3’19”/1’36”. Vannacht zou het weer eens goed kunnen vriezen want in de bochten begon het glibberig te worden. Maandag had ik een extra hometrainertraining ingelast, jullie zullen het wel gelezen hebben, Dworp zat zonder electricitiet, dus mijn tijd goed doorgebracht op de hometrainer en ik heb me zo nog goed warm kunnen houden ook. Dinsdag rondje Siemens gelopen, samen met Erik er een vrij goed tempo op nagehouden, de eerste 45′ ging het goed, nadien toch wat gas moeten terugnemen. De recuperatie en uithouding zijn er al terug, de snelheid nog niet echt, maar daarvoor is er nog tijd. Mijn eerste wedstrijd wordt waarschijnlijk de 3 lieu de Braine Le Comte op 7 februari. Morgen de laatste van de week, ik ben er niet kwaad voor.

From → Lopen

Geef een reactie

Plaats een reactie