Spring naar inhoud

Lopen voor de Sint

30 november 2008
Gisteren was er in Soignies de prijsuitreiking van het criterium Sonnégienne en traditiegetrouw gaat die gepaard met de Corrida de Sint Nicolas. Is eens iets wat anders hé, lopen voor Sinterklaas en als beloning kregen de brave lopers een pakje speculoos. Ik voelde toch wel dat ik wedstrijdritme te kort heb, de eerste 5 kilometer kon ik vrij goed mee in een groepje, maar nadien moest ik gas terugnemen. Bijna 10kilometer in 46 minuten, al bij al nog vrij goed zeker na toch wel een vrij intensieve trainigsweek, op dinsdag voor het eerst sinds lang nog eens een duurloop van anderhalf uur en donderdag dan ook nog een intervaltrainig. Met Piet en Erik deed ik 800-meters. De eerste 3 gingen in 3’32” – 3’22” "n 3’12”. Toen zei Erik tegen Piet en mij, als jullie nu er nog 10 seconden afdoen loop ik de laatste nog 10” rapper. Nummer 4 ging in 2’54”. De laatste werd 3’27”. Vanmorgen hebben we nog eens de schoenen aangetrokken om naar het bos te gaan, 50 minuten gelopen en tot slot nog 4 intervallen bergop. Binnenkort opnieuw aanpikken bij de vrienden van OEH op zondag, opnieuw eens wat langere duurlopen doen.

From → Lopen

Geef een reactie

Plaats een reactie