Spring naar inhoud

Het is weekend!

21 november 2008
We zijn er weer vanaf voor 2 daagjes, het is weekend. Als we de weermannen en vrouwen mogen geloven een eerste winters weekend, ben eens benieuwd dat ik morgenvroeg een sneeuwwandeling ga kunnen maken. Koud is het in iedergeval wel zeg, ben net eens buiten geweest brrrrr, de thermometer op ons weerstationnetje geeft 1° aan, zou best wel eens kunnen. Dan was het gisteravond beter, heerlijk winters loopweer en we hebben er weer van genoten. Na de opwarming met Piet en Mo me aan de intervallen gezet. Ditmaal 400meters met telkens minder recuperatie ertussenin, het begon met 1′ nadien 45, 30 en 15 seconden tussen elk rondje. Al de intervallen netjes gedaan tussen de 1’29” en 1’35”, weinig verval dus een geslaagde training.Willem was maandag, dindsag en woensdag ook gaan lopen, dus hield hij
het bij rondjes lopen. Nadien snel nog wat uitlopen samen met Hicham
zodat hij ook zijn toertjes heeft gedaan en dan snel naar de parking,
Mo was jarig en hij trakteerde. Nog even verbroederen (er waren geen
zusters) en dan naar huis. Eind deze maand toch nog even een wedstrijdje meepikken te Soignies, we zien wel wat het wordt, ik heb er wel weer al eens zin in en eigenlijk moet ik goed gas geven, want ik moet op tijd weg, mijn schoonzusie gaat koken, ze kan dat heel goed en haar vriend stelde voor nadien naar de Professor te gaan en dat vind ik een heeeeeeeeeeel goed idee. Gisteren eens vroeg in mijn bedje gekropen, ik moet wat hoesten en dat zit snel op mijn stembanden, dus ben een beetje hees, maar in het weekend gaat dat snel beter gaan, ze hebben me trouwens rum beloofd. Morgen dus hopen op een sneeuwwandeling en zondag nog eens een restaurantje uitproberen, het is wildseizoen, dus wij gaan voor een vismenu. Have a nice weekend, mijn laatste woorden opt werk vandaag aan onze Engelse partner, voor jullie ook, have fun.

From → Lopen

Geef een reactie

Plaats een reactie